úterý 23. září 2014

Křehký ostružinový koláč

#Fika

Tato fotka vznikla když jsem se dozvěděla o nové události ze Skandinávie, kde vzniklo označení pro pauzu, ve které si užijete kávu se zákuskem.
Fotka by ale nemohla vzniknout bez tohoto domácího zákusku, na který jsem se inspirovala na stránkách veganodaktyl.veganka.cz (křehký švestkový koláč).
Dostali jsme misku ostružin a já si položila otázku, co s tím. Co s tím, aby se to lahodně využilo a aby to podléhalo mému stylu stravování.
Myslím, že výsledek rozhodně stál za to, i přes počáteční rozpaky, kdy jsem se bála, že mi nevyjde těsto a neztuhnou ostružiny.

Na těsto jsem použila:
150g másla (zatím používám stále živočišné)
50g medu
200g žitné mouky
2 lžíce vody
špetku soli

Náplň jsem vytvořila ze zmražených ostružin, které jsem podlila vodou a zahustila chia semínky a trochou špaldové mouky (aby se neřeklo).

P.S.: NE, normálně nepoužívám hashtagy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat