úterý 23. září 2014

V hlavní roli: Fondááán


     Jeden krásný sobotní večer u přítelovi babičky jsem to uviděla: Kluci v akci! Dělali "čokoládový dortík" s jakýmsi malinovým přelivem. Mňamka :) Tak jsem se hned při první příležitosti chopila nákupního košíku a nakoupila vše potřebné. 
     Samozřejmě se mi nepovedl tekutý vnitřek, jak by to správně mělo být, ale to mi vůbec nezkazilo chuť k jídlu ;) Čokoládové dortíky byly prostě...čokoládové dortíky. Není třeba nic dodávat!

     Když jsem dělala fondány naposledy, při příležitosti návštěvy mé kamarádky, jeden dortík z celé várky se mi povedl. V pohodě, pomaloučku, polehoučku... O:-) Suroviny jsem si přizpůsobila dle svého a cpala jsem se a cpala, až mi lezly oči z důlků.
     Bez váhání prohledejte spíže a... Dobrou chuť! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat