úterý 14. října 2014

Je libo rybičku?

Pstruh pečený v troubě
     Dostali jsme 2 vykuchané pstruhy a vzhledem k nepřítomnosti grilu jsem musela najít recept na přípravu v troubě. Našla jsem ho zde a dopadlo to dobře. Prý. Když jsem totiž pstruhy připravovala, nějak mě přešla chuť. Cíťa, no.

     Budeme tedy potřebovat:
2x pstruh
máslo
2x cibule
sůl
kmín
mouku dle vlastního výběru
koření na ryby

     "Pstruha omyjeme, vykucháme, dobře osolíme a okmínujeme i uvnitř, a povrch obalíme v mouce. Cibuli pokrájíme na kolečka, část vložíme dovnitř a zbytkem obložíme rybu. V pekáči rozehřejeme máslo, můžeme přidat i lžíci oleje, aby se máslo nepřepalovalo. Vložíme do pekáče, poklademe tenkými plátky másla a nepřikryté pečeme asi půl hodiny, až povrch zezlátne."
     Pstruha jsem podávala s novými bramborami, takže simply clever ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat