úterý 14. října 2014

Studentské špízy se šťouchanými brambory


   
     Nevíte, co rychle k obědu? Já měla rozmrazený kousek krůtích prsních řízků, a tak mě napadlo udělat špízy. A "studentské", protože jsou pouze ze 3 surovin...

     Použila jsem:
krůtí prsní řízky
1x červená cibule
1x červená paprika
olivový olej
vinný ocet (bílý)

     Maso by bylo vhodné nechat chvíli nasáknout koření, popř. ho přímo naložit, ale na to jsem nějak neměla večer chuť, a tak jsem ho okořenila až na špízech. Špízy jsem dala do pekáčku, který jsem vyložila pečícím papírem, osolila, opepřila, posypala pikantní paprikou a polila olejem a octem. Pekla jsem v troubě asi na 180° a po půl hodině otočila, znovu okořenila a pekla dalších 30 minut.

     Brambory jsem uvařila do měkka, usmažila na bílé cibulce a bylo ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat