pondělí 10. listopadu 2014

Těstoviny se zelím

Pokud chcete něco rychlého, vydatného a zdravého, tento recept je dobrou volbou :)




     Inspiraci jsem našla u Kuchařky ze Svatojánu na Facebooku. Dělala jsem to však asi v 10 večer s tím, že druhý den nastupuji na 3. dvanáctku, takže jsem něco ošulila. Těstoviny jsem změnila (na obr. žitné celozrnné vrtule), Zelí jsem měla 500g, asi na větší kousky, než je zapotřebí. A víno jsem neupíjela, zato jsem ho dala více (přeci tam nenechám ten drtek, že... No a proto, že jsem měla oběd do práce, nedala jsem ani na konec česnek na olivovém oleji, to by ohřívané stejně nebylo ono :)


PENNE S BÍLÝM ZELÍM - z Facebooku dne 10. 11. 14
100% vegan
Tohle je tak výborný jídlo, že jsem si pořád přidávala a přidávala, až jsem zjistila, že jsem to snědla skoro celý sama 
Na třech lžících olivového oleje necháme změknout a zesklovatět velkou pokrájenou cibuli, přidáme na nudličky nakrájené bílé zelí (asi 500 - 600 g, je to malá hlávka) a plechovku krájených konzervovaných rajčat. Vmícháme sůl, tři lžíce vinného octa, tři lžíce bílého vína a dusíme 20 minut pod pokličkou.
Osladíme lžící cukru a okořeníme čerstvě mletým pepřem a vmícháme k uvařeným penne.
     Když jsem těstoviny dělala podruhé, použila jsem pohankové špagety, nakládané zelí, 3x rajčata a podusila jsem to jen chvilinku, dokud se neodpařilo víno i ocet a rajčata nezměkla. Přidala jsem chvilku osmažený česnek na olivovém oleji. Výsledek byl lepší než minule (nebylo to tak suché).

Žádné komentáře:

Okomentovat