středa 4. února 2015

Co s sebou na víkendové lyžování?

     Víkendová lyžovačka v Alpách. Všichni masožrouti, takže řízky. Ale já teda nebudu jíst 2 dny pořád jenom řízky. Nakonec jsem si nevzala ani jeden. Připravila jsem si lepší baštu :D


     První den jsem si k snídani dala ovoce a postupně přikusovala (prý) energetickou tyčinku. Nevím, zda mi dala energii, ale byla dobrá a já byla schopná lyžovat skoro celý den. 
     Na sjezdovce jsem si dala tuňákový salát (celozrnné + pohankové těstoviny s tuňákovým salátem a vařeným vajíčkem). Večer jsem snědla pořádnou porci pohanky se zeleninou s konzervy (Mexicana bo co to bylo za směs) a s nastrouhaným tempehem. A s kořením (kari, kurkuma,...?).

     Druhý a poslední den jsem kromě ovoce a tyčinky přikusovala i datle <3 K obědu jsem pak měla tempeh s cizrnou <3 <3 Celou konzervu cizrny, tentokrát jsem si ji nevařila. A opět kořeníčko (paprika,...?). K svačince jsem si dopřála dospěláckou přesnídávku od Alnatury s příchutí jablka a manga. Večer, kdy už jsme byli na cestě a ostatní si dopřáli něco "moc dobrého" u strejdy, dala jsem si slunečnicový chléb s veganskou pomazánkou (první nevím, která byla, druhá byla "curry". Obě byly fajn. 


Žádné komentáře:

Okomentovat