pondělí 26. ledna 2015

Moje první karbanátky

      Nevěděla jsem, co udělat s mletým hovězím (boloňské špagety by neuspěly), a tak jsem se trochu inspirovala u pana Inhačáka a jeho mletým masem na špejli. Inspirovala jsem se ovšem jen co se týče koření do masa. 

     Potřebujeme (množství dle libosti):
mleté hovězí maso
stroužek česneku
strouhanka (kukuřičná)
vejce
sůl, pepř
koření: oregano, paprika (sladká, pálivá), kari
olej na smažení


     Maso dáme do misky, přilijeme trochu vody (prý aby bylo šťavnatější) a necháme "odpočinout". Později přidáme veškeré koření, vejce a strouhanku už podle toho, jakou chceme mít hmotu. Karbanátky pak ve strouhance ještě obalíme a smažíme na mírném plameni, aby se maso propeklo i uprostřed. 
     Muž mi nedopřál si brambory vyfotit ještě v celku, protože ty se musely hned rozmačkat!

Žádné komentáře:

Okomentovat