pondělí 26. ledna 2015

Oběd alá Co jsem si už dlouho nedala...

     Přestože mi ještě zbyla cizrna z předchozího dne, rozhodla jsem se, že si udělám dušenou mrkev, na kterou jsem měla už pár dní chuť. Dlouho jsem také pokukovala po balení falafelů. No a jak to zkombinovat? Falafely budou bonus a mrkví pokladu...třeba kuskus. 

     Takže tadá...
    
    Mrkev - (začni tím zbytkem) nakrájená na menší kousky, osmahnutá na másle, zalitá horkou vodou...až se voda vypaří, přidej nakrájený česnek, zakápni oliváčem, posyp římským kmínem. 
     Kuskus - zalij horkou (ne vařící) vodou, a to stejným množstvím jako kuskusu, a nech nabobtnat. Později přidej oregáno bo jiné voňavé koření, trochu olivového oleje a citrónovou šťávu.
    Falafel - zalij prášek (z dm) horkou vodou podle uvážení a nech 15 min. odpočívat. Poté si vytvaruj placičky a osmaž je na olivovém/kokosovém oleji.

Žádné komentáře:

Okomentovat