pondělí 26. ledna 2015

Cizrna s pórkem na paprice

     Tak jsem zkusila nový recept. A vyšel podobně, jako jeden starší. Achjo. Ale dobrý! :)
Inspirovala jsem se na stránkách veganoticu. Asi jsem si měla důkladněji pročíst návod, ale daná situace vyžadovala akci! 
     Jídlo jsem nepřipravovala podle množství v návodu, ale podle toho, kolik mi zbylo cizrny. Měla jsem za to, že to byla zhruba polovina, a tak jsem tomu přizpůsobila zbytek surovin. Vývar se mi celkem rychle vypařil, a tak jsem ještě dolévala horkou vodou. Ve výsledku jsem zatoužila mít k tomu rýži, a tak jsem ještě dodělávala tu. Chutnalo to podobně jako červená čočka na kari, ale nevadí! Dobré je obojí ;-)


     S čím jsem si ale nevěděla rady, tak cizrna, která mi sem tam při namáčení zhnědla. Mám za to, že to není dobrý příznak, ale pro jednou jsem to riskla. 

Žádné komentáře:

Okomentovat