úterý 22. března 2016

Jablečné lívance

     A je tu další snídaně! Poslední dobou mám lívancové období. Nejdříve jsem našla recept na jednoduché jablečné lívance (zřejmě na fit receptech), ale to už jsem zapomněla... Jednalo se nějak o půl nastoruhaného jablka s 1 vajíčkem, asi moukou a kypřicím práškem...
   
 
     Dnes mi zbylo mandlové mléko, a tak jsem recept udělala následující:
100ml mandlového mléka
1x jablko (1/2 nastrouhat, zbytek dojíst k lívancům)
50g bezlepkové mouky
1/4-1/2 ČL prdopeče
1x vejce
chia semínka
skořice
sůl

     Prostě a jednoduše vše smícháme dohromady, chvíli necháme odležet a pomalu klademe na správně rozehřátou pánev. Lívance pak klademe na sebe - 1. mezivrstvu jsem vyplnila trochou goji, 2. potřela marmeládou, 3. posypala konopným semínkem, kokosem a polila trochou medu. Výborné to je i s rozpuštěnou čokoškou :)
     Samozřejmě můžeme doplnit dalšími dobrůtkami, jako např. strouhanou citrónovou kůrou, vanilkou apod.

Žádné komentáře:

Okomentovat