sobota 26. března 2016

Mrkvový chlebík

     Nepekla jsem beránka, nepekla jsem mazanec, nedělala jsem nádivku, ale zkusila jsem mrkvový chléb podle mytaste :) Má své mouchy, ale vím, jak je napravit ;)


Potřebujeme:
250g mrkve
225g bezlepkové mouky
3 vejce (žloutky a bílky zvlášť)
150g másla 
90g medu
nastrouhaná citrónová kůra (dle chuti, já měla půl citrónu)
3/4 prdopeče
oříšky
brusinky
muškátový oříšek

     Klasika - mokré x suché suroviny (hlavně bacha na ta vajíčka :D), pak vmíchat nastrouhanou mrkev, oříšky, brusinky a dát péct :) A nebo tak, jak to píšou na mytaste :D
     Másla bych dala příště méně - těsto se mi zdálo dost hutné, a proto, že neumím pracovat s bezlepkovými moukami (stále), tak jsem přidala lžičku kokosového oleje a trochu vody. Asi zbytečně, protože je chlebík trochu zbytečně vláčný. Chuťově však výborný, takže no problemo :)



Žádné komentáře:

Okomentovat