úterý 14. října 2014

Best apfelstrudel ever!

#fika
     Byla jsem celý život zvyklá na závin z kupovaného listového těsta. Nyní jsem udělala těsto domácí a výsledek byl vynikající!
     Inspiraci jsem našla zde a jsem tomu opravdu ráda. Ingredience jsem si pozměnila podle sebe, a to hladkou mouku jsem nahradila žitnou a nebyl problém. Na vnitřek jsem nepoužila ani strouhanku, ani rozinky, jen jsem nastrouhaná jablka (na plátky) posypala skořicí a oříšky, pokapala medem a bylo ;) 
     Pro příště považuji za nutnost vyměnit jablka za hrušky - takový štrůdl jsem vyzkoušela v Podkrkonoší (Ježkův statek), kde to vylepšili o vanilkový přeliv a já se jen rozplývala!



     Občas jsem s těstem trochu bojovala, ale nakonec jsme se dohodli ;)


     Množství v receptu mi vystačilo na dvě "šišky" v menších pekáčcích.

Žádné komentáře:

Okomentovat