neděle 22. března 2015

Hovězí s rýží

     Vyndala jsem z mrazáku asi 600 g zadního hovězího a nevěděla, co s ním. A tak jsem našla recept "Hovězí dušené na hořčici" a zpracovala maso dle toho. Z té hroudy masa, co jsem měla, jsem odkrojila 3 velké plátky, které se pak ukázaly býti jednou porcí. 

     Potřebujeme:
x g hovězího masa (bio, od babičky a dědy!)
plnotučná hořčice
1x cibule
sůl, pepř
mouka na obalení a zahuštění (zahušťovala jsem rýžovou)
olej
rýže 

     Plátky naklepeme, osolíme, opepříme (hojně), z jedné strany potřeme hořčicí a obalíme v mouce. Dáme smažit na oleji a hlídáme, (jinak se nám to spálí). Plátky vyndáme a osmažíme cibuli. Pak plátky vrátíme a zalejeme vodou (ze začátku jsem na ty 3 plátky nalila téměř 1,5 l). Pod pokličkou vaříme/dusíme...přes hodinu určitě. Prostě do změknutí.
     Až je maso měkké, vyndáme ho a zahustíme omáčku. Pokud jsme špatně okořenili na začátku, přidáme hojně soli i pepře. Podáváme s rýží. 



P.S.: Na to, že jsem to dělala poprvé, slušné, ale samozřejmě je co zlepšovat! :-) (např. moc moučné, málo ochucené)

Žádné komentáře:

Okomentovat