pondělí 30. března 2015

Kuřecí placičky

     Koupila jsem muži stehenní kuřecí, které mu chutná víc než prsní a vzpomněla si, jak mu chutnaly placky. Recept jsem našla u pí. Brýdové, což mě překvapilo, protože ji znám jako aktivní veganku. Ale všichni se měníme ;-) Jinak jsem vyzkoušela první variantu (bez sýru).

     Potřebujeme:
500 g masa
2-3 vejce
2PL rýžové mouky
4PL olivového oleje
2PL sójové omáčky (pokud nemáme tu, více solíme)
1x cibule
2x stroužky česneku
sůl, pepř, grilovací koření


     Maso nakrájíme na co nejmenší kostičky a smícháme se zbytkem surovin. Vajíčka dáme postupně (já tam rovnou prdla 3 a zdálo se mi to pak zbytečně vajíčkové). Pokud máme pánev na lívance, smažíme v ní...jinak na pánvi tvarujeme placičky. Normálně z tohoto množství vzejdou asi 2-3 porce...já byla ráda, že jsem to uhlídala na 2.
     Podáváme jen se zeleninkou nebo brambory.


     Placky vypadaly tak dobře, že je asi brzy zkusím znovu, ale s krůtím masem...

Žádné komentáře:

Okomentovat