pondělí 30. března 2015

Těstoviny s řapíkatým celerem (plus bonusy)

     Protože mám zkouškové (a i jindy jsem líná), tak jsem si vzpomněla na simply clever těstoviny v hradeckém Cook&Look. A protože jsem měla doma hlavní surovinu - řapíkatý celer, tak jsem se do toho až s překvapivým nadšením pustila.



     Potřebujeme:
těstoviny (celozrnné nebo bezlepkové)
1x "stonek" řapíkatého celeru
1x menší cibule
1x stroužek česneku
sezamová semínka (místo nich můžeme dát vegan parmezán)
rostlinný olej (sezamový)
bonusy - medvědí česnek (co je teď hrozně populární), špenát, zbytek grilovaného lososa z předchozího dne



     Celer, cibuli, česnek (ten jen nakrájíme), lehce osmahneme na oleji a pak můžeme přidat zcezené těstoviny (nebo je dáme až na konec)...No, pak si ještě přidáme co chceme (např. i nastrouhanou citrónovou kúru) a pak podle chuti přidáme i olej, aby to nebylo suché :) Posypeme semínky a opět - je to hotovo! 


Žádné komentáře:

Okomentovat