středa 25. listopadu 2015

Řepné těstoviny

     Dneska jsem na fb u veganů našla super inspiraci - rychlé, jednoduché - přesně dle mého gusta ;)

     Potřebujeme:
1x střední řepa
těstoviny (měla jsem špaldové celozrnné) dle potřeby
1x cibule
rostlinný olej (slunečnicový na smažení, poté olivový)
koření (majoránka, čili)
drobek zázvoru
špenát a/nebo rukola
sezamová semínka

     Uvaříme řepu. Později i těstoviny. Osmažíme cibulku, přidáme na kostky nakrájenou řepu, já přidala i tavenýr, ptž jsem se ho potřebovala zbavit ;) Přidáme koření, zázvor, olivový olej a rozmixujeme. Poté směs smícháme s těstovinami, sezamem a listím. A nakonec...


...přesypeme do misky a máme tak oběd na další den. (Vše se nevešlo, tak jsem jako velký hříšník po 9. večer baštila)




Žádné komentáře:

Okomentovat