středa 2. prosince 2015

Nebe na zemi!

     Tak jsem se zase inspirovala...u kamarádky své kamarádky. Recept jsem však přizpůsobila dle svých chutí. Kromě těsta je to veganské, takže jen doladit základ a není problém ;)

     Potřebujeme:
1x plechovka kokosové vody (několik hodin předem dáme do lednice)
4x vajíčka (žloutky a bílky zvlášť)
med
kakaový prášek
kypřicí prášek
marmeláda (nemusí být)
jablko (já měla "kompotované" strouhané)
agáve či jiné sladidlo
čtvereček kvalitní tmavé čokolády

     Ušleháme žloutky, přidáme med, opět našleháme. V jiné míse našleháme bílky. Ty pak metlou vmícháváme do žloutkového těsta. Přidala jsem i trochu kypřicího prášku. Těsto vlijeme do formy dle výběru a dáme péct na 180°C asi na 20 min.
     Mě těsto "nakynulo" hooodně moc, až jsem se bála, že se mi tam nic jiného nevejde. A tak jsem propíchala jehlou a ono splasklo, hurá!
Když to lehce vychladlo, potřela jsem slabou vrstvou marmelády, navrstvila jablko a nakydala na ně našlehanou ztuhlou vrstvu kokosové vody, smíchanou se sladidlem.
     Nakonec nastrouháme čokoládu dle potřeby.

A pak...foodgasm!

Žádné komentáře:

Okomentovat